Tomatisupp

Minul ei ole tomatisupi jaoks ühte kindlat retsepti, vaid teen supi ainetest mis mul parasjagu kappides leidub. Minu arvates teeb tomatisupi  eriti heaks küüslauk, mina kasutan marineeritud küüslaugu vedelikku. Ja tavaliselt ma supi sisse liha ei pane.

Vaja läheb:

  • tomatikonservi (mulle meeldivad kooritud terved tomatid)
  • vett
  • peotäis makarone
  • küüslauku/küüslauguõli/marineeritud küülaugu vedelikku
  • sibul
  • soola
  • pipart

Tükelda sibul ja prae potis õliga. Lisa tomatikonserv, vesi ja küüslauk. Lase keeda 10 minutit. Lisa makaronid ja keeda veel 15 minutit. Maitsesta soola, pipra ja kui vaja suhkruga. Riputa peale maitserohelist (peterselli ja basiilikut).

Tomatisupile võib veel lisada konserveeritud ube, riivjuustu, kanaliha, sinki.

Lisa kommentaar

