Soe kanasalat

Vaja läheb:

  • 300 g kanafileed
  • 3 kartult (keedetud või toorest)
  • 1 punane sibul
  • 1 pott lehtsalatit
  • ananassi
  • värsket kurki
  • soola
  • pipart
  • maitseõli
  • palsamiäädikat

Lõika kanafilee väikesteks tükkideks ja prae pannil. Maitsesta kas soola ja pipraga või mõne huvitava maitseainega. Mina kasutasin Santa Maria tsitrus-grillisegu. Prae ka kartulid ja sibul (sibula võib ka toorelt lisada). Lõika kurk viiludeks, rebi salatilehed väiksemaks. Mina kasutasin värsket ananassi (see oli ikka mõnus mahlane ja pehme). Sega suures kausis kõik koostisosad kokku ja maitsesta soola, pipra, palsamiäädika ja maitseõliga (võib kasutada seda õli mis on fetakuubikute purgis).

Salati kõrvale tegin küüslauguleibu!

2 kommentaari (+add yours?)

  1. silgudritta
    Mar 14, 2011 @ 11:10:58

    Oooo…lahe:) Ja ma olen ka seemnetega teinud, röstitud kõrvitsaseemned annavad hästi hea maitse juurde.

  2. Maret
    Mar 14, 2011 @ 10:58:52

    Ma röstisin pannil ka seemneid ja segasin salati sisse. Oli ka väga hea🙂

Lisa kommentaar

